Політика повернення товару та грошей
Компанія «RMB» гарантує повернення коштів у повному обсязі за продані запчастини (мається на увазі повернення грошових коштів тільки за вартість запчастини та не включає вартість пересилок, послуг за встановлення) за наступних умов:
Умови повернення б/в запчастин:
- Опломбовані деталі розкриті замовником, поверненню та обміну не підлягають
- Повернути запчастину не можна, якщо вона стала непридатною з вини покупця.
- Відрізані кузовні елементи за вашими розмірами (дах, лонжерони, стійки) поверненню та обміну не підлягають.
- Деталі з порушенням первісного виду, у тому числі з вини самого перевізника (ТК)
- Усі транспортні витрати, пов'язані з доставкою та обміном, оплачуються замовником
- Компанія не несе відповідальності за: зняття, встановлення та матеріальні витрати на заміну б/в деталей, які згодом виявилися неробочими.
- Повернення коштів здійснюється на карту покупцю не пізніше 3-х робочих днів після того, як продавець отримав деталі та встиг їх перевірити.
Умови повернення для НОВИХ автозапчастин:
Повернути чи обміняти товар належної якості може кожен споживач згідно з умовами, прописаними у ст.9 Закону «Про захист прав споживачів». Однак виконати процедуру повернення/обміну можна протягом 14 днів після здійснення покупки (не враховуючи день покупки).
Повернення можливе за дотримання двох основних умов:
- деталі мають необхідний товарний вигляд, упаковка не була пошкоджена;
- після здійснення покупки товару не минуло 14 днів (відлік здійснюється,не враховуючи день покупки.
Повернення неможливе з трьох основних причин:
- після покупки пройшло більш ніж 14 днів;
- автозапчастину було встановлено (експлуатовано);
- пошкоджено або відсутнє упакуваннядля нової деталі.
В окремих випадках повернення товару здійснюється з урахуванням певної комісії: розмір комісії встановлює продавець – від 10% та вище (за умови: не менше ніж 300 грн.).
Щоб оформити повернення, достатньо зателефонувати за вказаними номерами телефону, зв'язавшись із менеджером.
Порядок здійснення повернень
Повернення здійснюється під час виконання таких умов:
- Дотримання терміну повернення;
- Збереження зовнішнього вигляду товару та упаковки;
- Збереження захисних пломб;
- Збереження маркування;
- Збереження комплектності.